Favorite memory about DM?

DM Senshi

The Senior Elite
Feb 19, 2007
1,330
9
Hello all,

It has been almost a decade since I've joined this clan and practically the formation of the clan. I would like if you guys could share your favorite memories about DM whether it be about the good old MOHH days or reuniting with an old buddy from the clan. Quick update on me if you give a damn. I recently turned 21 (jan 15) and my ass is still in college (third year biochemistry major) but the whole reason why I'm writing this instead of completing my lab reports is that someone asked me what was one of the best things that happened to me. I couldn't think of much besides DM and losing my virginity to a Brazilian. So here's a little essay for my brothers.

I don't have a single favorite memory but I remember being a young 11 year old virgin playing MOHH under the bed sheets with thousands of other of people. It was that the terrible lag made you aim 2 meters from where their actual body was. It was fucking around until 2AM with other bad asses and putting the other clans in their place. I don't know about you guys but back then, one of the most exciting things in my life was participating in clan wars and preparing for them. Those clan wars are pretty fucking intense and I remember that the whole site would gather around the shoutbox to hear updates during intermission and it was exciting. We had people on stand by ready to back one another up. It was the feeling that only a family could bring. To know that after school, I could come to where people respect one another and strive to become better. Even after expanding into Socom FTB2 (I could go on for years about Socom ftb2 but thats for another time) and MOHH2, there was still that magical feeling. I don't know where this feeling faded but I know now more than ever that it was one of the best feelings in my life. Sure, we have all been busy with life and that is a great sign. I wish we could sill break out the PSP and have a good game of CTF on Mt. Village but the memories are enough for me. I'm talking to everyone in this clan, the ex-clanmates, old teammates, and the current teammates, it wasn't the game that made the pleasant memories but it was all you bastards who made me want to desire to become better. I may have been one young virgin but this guy can legally buy his rum now.

You guys will always be my boys. I wouldn't have had it any other way and yes call me a pussy if you want but I hope I invoked some nostalgia into you. I'll probably stop by the site every so often but just know I still think about you more than my first girlfriend.
 

DM Poisoned

@TheLifeLike
Jul 13, 2009
3,700
13

Dude, I remember when I first joined DM way back when Resistance: Retribution came out. Holy fuck, it was a cool ass experience! Meeting you fuckwads from across the map was great, and then running everything from clan wars on FTB3, to MW3 gamebattles with Bowser, to present day lollygagging on PS4 with John (Tornado), a lot of good times came out of my time with DM. Unfortunately, everyone has had to move on, and I haven't been in contact with anyone but Tornado since like last year...

Currently, I'm living the life as a Rutgers Newark sophomore, partying literally every week, getting smash tons of pussy, and drinking myself to liver failure. After my stint in Bahrain, I realized that life is too short to not go all out and get fucking wild, and these last 6 months of my life must have been the best 6 months of my life.

I still think back to the days where niggas would be on PSP till 2, sometimes 3am, on a school night. Restless days, they were. But they were epic.

Tbh i wouldn't mind a little gaming reunion between the folk, just for old times sake. I be on that PS4, so you know what it is. If anyone wants to catch me on Snapchat too, you can go ahead and add me ---> bodegalove

Oh, and btw, my favorite memory about DM was that time I beat Tornado in a 1v1 on Luxembourg, on RR. Yea sucker, that PSP was never broken, so kick rocks :rearshock:
 

DM Kinger

DM's Biggest Hippie
Dec 3, 2011
921
3
I can't remember anything specific tbh. I remember joining was pretty hype, but since school was hard, I never really participated in any GB's.


Overall, my favorite memory was just having friends to play PSN with. No one at my high school had a PS3, so it was only random dudes I would find in lobbies that I could actually party up with. I know neither Marine nor Juni go on this site anymore, but they were my favorite guys to play with, in all honestly only because they were around my age.


Anyways since I know this site is dead af, I'll plug my Steam and LoL accounts, since I rarely play on the PlayStation anymore (i.e. My brothers and I don't have the skrilla for a PS4).

Steam : SirJuiceBox

LoL : Kinger


I play CS:GO, and LoL, so hit me up if you want to play some time.


Peace out guys and I'll probably swing by in another 3 months when I think of this site again,


Kinger
 

DM RC-blazer

Oceano4 ಠ_ಠ
Feb 21, 2010
3,094
7
Man, I remember Resistance Retribution so well. It's a shame after the Sony hacking thing a few years back I could never log back in...

I;m gonna have to go through many threads and try and remember. If anymore of oyu guys wanna hit me up, my facebook is on the left by my avatar, I still have some people on their, like Simkin, Royal and Non.
 

HostileShotz

Well-Known Member
Nov 30, 2009
55
0
RC? It's me Buz / Jordan / whatever you want to call me from RR. xD Sorry for the not-so-revealing username here. lol. Hope you reply and I also hope you remember me. I know you, Sim and a few other people from RR such as Jordan98765 and someone called Steven. Good old times - I miss them. lol
 

DM PaNoNDa

Hibari Kyoya
Nov 3, 2009
503
2
I remember the day I joined DM. It was on RR, I have to kick poisoned and deadwithimpact ass to join, it was easiest match of my life (joke).
Shout out to team porn star (me n Raiden)
 
  • Like
Reactions: DM RC-blazer

DM RC-blazer

Oceano4 ಠ_ಠ
Feb 21, 2010
3,094
7
RC? It's me Buz / Jordan / whatever you want to call me from RR. xD Sorry for the not-so-revealing username here. lol. Hope you reply and I also hope you remember me. I know you, Sim and a few other people from RR such as Jordan98765 and someone called Steven. Good old times - I miss them. lol
I remember the day I joined DM. It was on RR, I have to kick poisoned and deadwithimpact ass to join, it was easiest match of my life (joke).
Shout out to team porn star (me n Raiden)
Aye I remember, of course ^_^
If you guys need to hi me up, just send me a message on Facebook :)
Names Jack Daniel, still got the rainbow filter from the equal marriage ruing in the USA last year, I cba to change it. :D
 

DM4L Krysis

BOOM, PSP broke.
Jul 13, 2010
1,031
14
^Hey there RC, favourite memory was definetely Resistance Retribution, when we all moved to XBox we all stopped talking to each other and shit died down. Hope you all the best, good to drop by now and then.

Also "DM4L", it's funny how we change after all these years
 

DM Morbid

The Senior Elite
Feb 19, 2007
4,847
11

The FL-DM-TR vs the european team in MoHH2 was probably one of my favorite moments.
This ^^^^ is probably the best and most epic match I ever helped organize. Almost resume worthy to say I put together a cross-continent, clan-unifying battle.

The DM/FL rivalry was one of the more fun memories I have. Those matches got personal!

My favorite single memory that comes to mind was when R4W had just started, kinuhR asked me to join, and I told him no.
 
  • Like
Reactions: DM xFantin

DM phreaK

Clan Enlisted
Oct 9, 2007
958
3
my favorite memory was when all the shitty players in mohh1 got good when mohh2 came out because there was no jumping

also kinuhR was a counter strike player like myself so I know how he raged. he fake DC'd twice when ballinn was beating him 1v1 lol
 

BustaCap

Well-Known Member
Mar 17, 2007
1,309
4
seeesh happy to see this all still going strong !! its been a long time since ive been on this site . My favorite memory has to be playing FTB2 with all you guys and helping to start up the COD4 team on ps3 way way back . not sure how many remember me.
 

DM Ryan

The Senior Elite
Jun 15, 2007
122
0
Maaaaaaan. I’m 26 years old now lol. I think it was 07 when I joined. Royal1wun recruited me on ftb2.